تلفن همراه, علم و فناوری

هندزفری سیمی،همچنان پرطرفدار

با وجود زیاد شدن استفاده از هندزفری‌های بلوتوثی و بدون سیم، اما همچنان خیلی از مردم به هندزفری‌های سیم دار علاقه مند هستند و کار‌های خود را با هندزفری سیمی انجام می‌دهند.

در این مقاله از بلاگ گیگاتی قصد داریم اطلاعاتی از هندزفری سیمی و نکاتی که هنگام خرید آن باید رعایت کنید را برای شما ارائه کنیم.

هندزفری سیمی با وجود فراگیر شدن هندزفری‌های بلوتوثی همچنان طرفداران زیادی دارد. به هرحال با استفاده از هندزفری‌های سیمی شما بعضی از مشکلات را ندارید برای مثال در مسافرت‌های طولانی شاید مسئله شارژ کردن هندزفری‌های بی‌سیم مشکل باشد. شاید مهم ترین ایراد و مشکل در هندزفری سیمی گره خوردن سیم‌های آن باشد اما ویژگی‌هایی مثل قیمت مناسب، عدم نیاز به شارژ و نگرانی برای تمام شدن باتری و همچنین حس بهتری که هنگام گوش دادن موسیقی به کاربر می‌دهد، دلایلی شده اند که کاربران میل به خرید هندزفری سیمی داشته باشند.

نکاتی که هنگام خرید هندزفری سیم دار باید بدانید

سوکت هندزفری
هندزفری‌های سیم دار دارای 3 سوکت لایتنینگ، تایپ سی و جک 3.5 میلیمتری هستند. گوشی‌های اندروید در نسخه‌های جدید از سوکت تایپ سی استفاده می‌کنند، درحالی که نسخه‌های قدیمی همچنان از جک 3.5 میلیمتری استفاده می‌کنند. گوشی‌های آیفون نیز از سوکت لایتنینگ بهره می‌برند.

جنس سیم هندزفری
در جنس‌های سیم هندزفری تنوع بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید انواع جنس‌ها را پیدا کنید. برای مثال سیلیکونی، pvc و… . بهتر است که از جنس‌های با کیفیت استفاده کنید تا در برابر کشش و فشار تحمل بالایی داشته و به سادگی آسیب نبینید.

اتصالات مناسب و عدم قطعی

یکی از معیار‌های مهم در خرید هندزفری‌های سیمی عدم قطع آن در کوتاه مدت است. هرچه بتوانیم همدزفری را طوری انتخاب کنیم که در مقابل کشش و تا‌خوردگی قطعی صدا ایجاد نکند به هندزفری ایده آ نزدیک شده ایم.

قیمت
به طور معمول از مهم ترین فاکتور‌ها هنگام خرید هر کالایی قیمت آن است. توجه کنید که در مکان‌های عمومی و حتی در بعضی فروشگاه‌ها هندفری‌های با کیفیت پایین را با قیمت‌های بسیار پایین می‌فروشند. خرید این هندزفری‌ها شما را به هزینه مجدد وادار می‌کند چون که به راحتی خراب می‌شوند. البته توجه کنید که لزوما قیمت بالا معیاری برای هندزفری با کیفیت نیست و سعی کنید این کالا را را با قیمت معقول خریداری کنید.

نکته مهم: اگر شما هم قصد خرید هندزفری سیمی را دارید باید توجه کنید که هندزفری‌های با کیفیت پایین و تقلبی در بازار فراوان است. حتما به کیفیت جنسی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. همچنین توصیه ما این است که از فروشگاه معتبر خریداری کنید.
خرید هندزفری از گیگاتی

 

سخن آخر:

در این مقاله از بلاگ گیگاتی سعی کردیم اطلاعات و مولفه‌هایی برای خریدهندزفری سیمی برای شما ارائه کنیم.

در پایان از شما بازدیدکننده گرامی دعوت می‌کنیم سوالات، نکات و تجربیات خود را در خصوص هندزفری سیمی و خرید آن، با ما و سایر کاربران سایت در بخش نظرات در انتهای همین صفحه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *