شرایط بازگرداندن کالا

همه‌ی تلاش ما در فروشگاه اینترنتی گیگاتی این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با آسودگی خاطر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید. در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

Return
در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟
  • همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه‌ی محصول و برچسب فروشگاه اینترنتی گیگاتی روی جعبه باشد و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.
  • جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
  • کالای خریداری شده به هیچ عنوان باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.
  • انصراف از خرید، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید روی آن درج شده» اجرا نخواهد شد.
مغایرت کالای ارسالی
  • چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط گیگاتی از نظر (جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا از کالا رسان، با هماهنگی با کارشناسان گیگاتی کالا را عودت نماید.
مهلت تست 7 روزه
  • چنانچه کالای خریداری شده پس از باز شدن کالا و خروج از بسته‌بندی دارای عیوب فنی ناشی از ساخت باشد، خریدار می‌بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا نسبت به ثبت درخواست بررسی از طریق تیکت پشتیبانی در بخش پروفایل کاربری در سایت گیگاتی اقدام نماید.
  • ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش گیگاتی کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی و درصورت برطرف نشدن آن، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجدداً ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
  • در صورتیکه خریدار در مهلت 7 روزه اقدام به ثبت درخواست نکند، مسئولیتی در خصوص بررسی، رفع ایراد و تعویض کالا و یا استرداد وجه متوجه فروشگاه اینترنتی گیگاتی نخواهد بود.
  • مهلت تست 7 روزه محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، آتش، شکستگی، سوختگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط‌های آلوده و پر گرد و غبار، تغییر در قطعات، تماس با مایعات و رطوبت، سرقت و استفاده نادرست از دستگاه نمی‌باشد.
    نکات مهم:
    - تشخیص موارد فوق صرفاً توسط (و برعهده) کارشناسان گیگاتی خواهد بود و خریدار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نماید.
    - در صورتیکه خریدار کالای خریداری شده را در محل فروشگاه و بصورت حضوری تحویل بگیرد، مشمول انصراف از خرید و گارانتی بازگشت وجه و همچنین مهلت تست نخواهد بود.
سایر شرایط در بازگشت کالا
  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی گیگاتی جداً، خودداری کنید.
  • خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالارسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و گیگاتی ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.
  • چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، گیگاتی مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید. عودت وجه منوط به ثبت درخواست از طریق تیکت در پشتیبانی سایت (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است.
  • برای جلوگیری از سواستفاده احتمالی (خرید با کارت سرقت شده و ...) و ایجاد مشکل برای گیگاتی، وجه کالا صرفاً به شماره کارت یا حسابی که از آن خرید صورت گرفته، مسترد خواهد شد.
  • در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجدداً قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
  • کارت‌های هدیه گیگاتی امکان بازگرداندن ندارند.
  •  برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی گیگاتی امکان تست آن را داشته باشند.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  • برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود و پس از آن در کارتن پست و یا حمل کالا (مطابق زمانی که کالا تحویل خریدار شده) به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • حتما قبل از تحویل کالا به کالارسان، از 6 جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته‌بندی تصویربرداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
  • اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش‌های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود، می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان فروشگاه اینترنتی گیگاتی تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
  • اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فروشگاه اینترنتی گیگاتی تماس بگیرید.
  • در برخی شرایط امکان دارد فروشگاه اینترنتی گیگاتی برای تشکر و تکریم مشتریان خود، هدایایی را به همراه سفارشات مشتری ارسال نماید. در صورت انصراف از خرید توسط خریدار و رعایت شرایط ذکر شده در بالا، هدایای ارسالی نیز می‌بایست بدون هرگونه دخل و تصرفی و مطابق شرایط اولیه تحویل، به همراه کالا عودت شود. بدیهی است در صورت امتناع خریدار از عودت هدیه و یا استفاده آن، مبلغ هدیه محاسبه و از وجه کالا کسر و مابقی به حساب ایشان واریز خواهد شد.
  • بسته خود را به آدرس مندرج در بخش تماس با ما ارسال کنید.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه اینترنتی گیگاتی، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتماً تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.